۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد؛

نقش ستایش انگیز رسانه ها در دیده شدن جنایات رژیم صهیونیستی

نقش ستایش انگیز رسانه ها در دیده شدن جنایات رژیم صهیونیستی

شیراز- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ستایش نقش رسانه‌ها در دیده شدن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رسانه‌ها در بیدار شدن فطرت مردم دنیا در برابر این جنایات وحشیانه، اثرگذار عمل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در اجلاسیه بین المللی شهدای رسانه‌های محور مقاومت با تحسین مردم اروپا و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: دولتهای اروپایی و سردمدار سلطه گر آنها آمریکا باید بدانند که با کارنامه سیاه و ننگینی که دارند همین نزدیکی‌ها توسط وجدان بیدار جهانیان به پای میز محاکمه بیایند و به جنایت‌هایی که بیش از یکصد سال اخیر مرتکب شده اند را پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی مرتکب نسل کشی در فلسطین است ادامه داد: به شهادت رساندن کودکان و زنان و مردان بدون سلاح در فلسطین یک نسل کشی است که عملیات طوفان الاقصی شروع گسستن زنجیرهای جنایات رژیم نحس صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق پیامد روشنی برای اشغالگران صهیونیستی دارد افزود: صهیونیست‌ها باید دست از شرارت‌ها و تصرف‌های ناحق و غیر قانونی خود بردارند.

سردار سلیمانی با اشاره به فرمایش امام خمینی مبنی بر فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است افزود: شروع انتفاضه و انقلاب سنگ با دستان خالی فلسطینیان از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه نیل تا فرات مجال تحرک ندارد گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با کشیدن دیوارهای بتنی دور تا دور شهرک‌های خود و تعبیه گنبد آهنین ترس خود را نشان داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایران مانع دولت سازی آمریکا در عراق و افغانستان شده است گفت: محور مقاومت مقدمه یک تمدن سازی است و رسانه‌ها نقش اساسی در بیدار کردن ملت‌ها دارد

سردار سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران اگر لازم باشد از خودش دفاع کند پیشرفته‌ترین تجهیزات را دارد که گوشه کوچکی از آن را در عملیات وعده صادق رونمایی کردیم.

کد خبر 6251078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha